Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam le?
Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a rendelést helyesen adtad-e fel, akkor azt az általunk e-mailben megküldött rendelés-visszaigazolásban tudod megnézni. Amennyiben regisztrált vásárlónk vagy jelentkezz be a www.gearshop.hu oldalon az email-cím és a jelszó megadásával, és saját fiókodban a rendelésed között láthatod a leadott rendeléseket! Ha kérdésed van a rendeléssel kapcsolatban, vagy a rendelést nem helyesen adtad le, ügyfélszolgálatunkat hétköznap telefonon elérheted a +36 (30) 854 4400 telefonszámon (hétfő - péntek 10.00-14.00 között) vagy az info@gearshop.hu e-mail címen.
Hogyan törölhetem a rendelésem?
A Gearshop.hu Webáruházban amennyiben még nem küldtük ki a rendelésed, addig lehetőség van a rendelés lemondására. Minden esetben a regisztrált E-mail címről kérhető a rendelés törlése, válasz E-mailben kérjük arra az E-mailre válaszolj, amelyet a rendelést követően kaptál. info@gesrshop.hu e-mail címre. (Ilyenkor a törlésről értesítjük a társosztályunkat/futárszolgálatot, hogy megállítsuk a kiszállítási folyamatot.) Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérést és a kiszállítás mégis elindult, javasoljuk, hogy utasítsa vissza a csomag átvételét.
Rendelésed kézbesítését GLS futárszolgálat és a Foxpost
végzi, a feladott csomag útját online is nyomon követheted!
Bármikor ellenőrizheted merre jár feladott csomagod kézbesítése. Amennyiben GLS
vagy Foxpost szállítási módot választottál az alábbi linkekre kattintva
megnézheted csomagod státuszát:
Figyelem: minden esetben a szállító partnerünk weboldalán történik a csomagok
nyomonkövetése!
GLS Csomagkövetés: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes
Foxpost Csomagkövetés: https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/
Kérjük, hogy a rendelést részletező e-mailben vagy SMS kapott követőkódot
(küldeményazonosító) használd a lekérdezéshez.
Hogyan tudom kifizetni a rendelésem?
Utánvéttel: 390 Ft (futárnál bankkártyával is fizethetsz).
Előre utalással: Kérjük, hogy amennyiben az előre utalásos fizetési módot választottad, figyelj rá, hogy az utalásra 5 munkanap áll rendelékezésedre, az ott szereplő cégadatok alapján utald a pontos végösszeget.
SimplePay bankkártyás fizetéssel: A SimplePay fizetési rendszerén keresztül gyorsan,biztonságosan.
Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?
A hivatalos számlát elektronikus úton küldjük ki a rendelésnél megadott E-mail címre. Kérjük amennyiben nem kaptál számlát E-mailben, nézd meg a SPAM mappát is a leveleződben, ha ott sincs akkor a számlát külön kérésre e-mailben ismét kiküldjük.
Vállalkozás nevére is kaphatok ÁFÁ-s számlát?
Természetesen vásárolhat cégre is webáruházunkból, ebben az esetben kérjük, hogy a cégnév mezőt töltsd ki a rendelésnél. Felhívjuk vásárlóin figyelmét, hogy csak Magyarországon bejegyzett és itt működő vállalkozásokat szolgálunk ki.
GLS futárszolgálat - házhozszállítás Magyarország teljes területére: 2390 Ft.
GLS csomagautomaták: 1890
Foxpost csomagautomaták: 1990 Ft
Hogyan működik a házhozszállítás?
Házhozszállítással rendelt termékeket Magyarország területén
belül bárhová kiszállítja szerződött partnerünk! A rendelésed feladásakor mi
értesítünk email-ben, hogy a csomagot összekészítettük és még lehetőség szerint
aznap vagy következő nap átadjuk a futárnak. A kiszállítás alapesetben a
következő munkanapon 8:00 és 17:00 között várható, kivételes esetekben (pl:
karácsonyi, ünnepnapok és más munkaszüneti időszakban) viszont előfordulhat,
hogy csak a 2-3. munkanapon kézbesítenek.
Az egyedi igényeket sajnos a futárszolgálat az esetek többségében nem tudja
figyelembe venni, tehát ha például délelőtti kiszállítást kértél, mi
természetesen feltüntetjük a csomagodon, de nem garantált, hogy akkor tudják
vinni a csomagot! A csomagokat bárki átveheti a futártól, nem kell igazolnia
magát!
Mikor megérkezik a futár, kérjük nézz bele a csomagba, hogy a megfelelő
terméket kaptad, illetve hogy fizikálisan egyben van-e! Ha a fizikai behatásra
utaló sérülést fedezel fel és futár távozása után jelzed csak, hogy így
érkezett a csomag, akkor a panaszodat sajnos nem tudjuk elfogadni! Ha bármilyen
rendellenességet látsz a készüléken, azt még a futárnak jelezd és vetess fel
jegyzőkönyvet!
Csak új termékeket árusítanak?
A gearshop.hu webáruházban található termékek teljesen új, bontatlan gyári csomagolású termékek.
Nem találta meg a Gyakran ismételt kérdések között a
keresett információt? Szeretné ellenőrizni vagy módosítani rendelését? Vagy
csak tanácsra van szüksége egy termékkel kapcsolatban?
Semmi gond!
Ügyfélszolgálatunk felvilágosítást nyújt a cégünkkel és szolgáltatásainkkal
kapcsolatos bármilyen kérdés esetén. Bármilyen problémája adódik, cégünk
megtesz mindent ennek megoldása érdekében.
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: info@gearshop.hu
Hogyan juttassam vissza a hibás terméket?
Bármilyen termékkel kapcsolatos meghibásodást, reklamációt, ügyfélszolgálatunkon keresztül tud bejelenteni, az info@gearshop.hu címre küldött e-mail formájában. Ezt követően válaszlevélben kollégánk minden a reklamációval, visszaküldéssel kapcsolatos információt megküld, válasz üzenetben.
Az Ügyfélszolgálat munkanapokon 10:00-16:00 között fogadja
Vevők / Felhasználók kérdéseit:
Kizárólag rendelés és szervíz információk céljából!
Telefonon: +36 (30) 854 4400
Emailben: info@gearshop.hu
Kipróbálhatjuk-e, használhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?
A jog lehetőséget biztosít a megrendelt termék felbontására és kipróbálására, de arra nem, hogy ezen túlmenően használják. Ha eldöntöttük, hogy nincsen szükségünk a termékre, ezt követően már ne használjuk, óvjuk meg állagát, hogy minél jobb állapotban tudjuk azt a kereskedőnek visszajuttatni, ugyanis a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk az eladó felé, és azt meg kell térítenünk részére. Az elállási jog nem gyakorolható kibontás után, zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, hang-, képfelvétel, fülhallgató, headset valamint számítógépes szoftver esetében. Gazdálkodó szervezeteket (vállalkozásokat) az elállási jog a vonatkozó jogszabályok alapján nem illeti meg. Ezáltal a felbontás és kipróbálás lehetősége, számukra érvényét veszti.
Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén kérhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására és kipróbálására, továbbá, hogy kizárólag az eladó által egyoldalúan meghatározott információkra támaszkodhatunk a vásárlás előtt. Elállás esetén a visszaküldés költsége a vásárlót terheli!